ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР ОМЖ ОРЫС СЫНЫПТАРЫНА

Тізбектелген сабақтар топтамасына бағдарламаның жеті модулін  ықпалдастырған орташа мерзімді жоспар

                                                                                   Әдебиет пәні, 11-сынып  О Абдиманұлы, С Дюсебаев

        

 

 

р/с Сабақтың тақырыбы Сағ Күні Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла-тын негізгі әдіс-тәсілдер Бүкіл оқушылардың үйренгенін қайдан білесің? Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында-ғы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) Негізгі дерек көздер
1 XX ғасырдағы қазақ әдебиеті  жалпы шолу 1   Бағдарламаның негізгі идеяларын енгізудің алғы шартын жасау.

Оқушылардың ой-өрісінің кеңеюіне жағдай жасау.

 

СТО-ұтқырлық.

өзара оқыту,топ

тық талдау

 

Жеке тапсырма Өзара қарым-қатынас жасауға, бірін –бірі тыңдауға,кеңесуге, бағалауға қызығушылық танытады.

 

 

 Формативті бағалау Кеңейтілген тапсырмалар Әдебиет

оқулығы.

2 Ахмет Байтұрсынов 1

 

 

 

  Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Өзара қарым-қатынастарын  шынайы дамытуға ықпал ету.

 

Диалогтық оқыту-сұрақ қою.

Жеке, жұптық, топтық , рөлдік оқыту.

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс, постерлермен жоба қорғау Атақты ғашықтар образын,әлемін таниды,талдайды,

ой қорытады.

Формативті  бағалау, топты бағалау. Қалың, жұқа сұрақтар.Ізденушілік жеке және  топтық тапсырмалар Оқулық,

Қосымша

тапсырма жинағы

3 Әдебиет теориясы. Әдеби жанр туралы түсінік.  

1

 

 

  Оқушылардың алған білімдерін қайта жаңғыртуға ықпал ету.

Оқушыларды ізденімпаздыққа, іскерлікке,

жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Диалогтық оқыту-

сынақтан өткізу,рөлдік

оқыту, салыстыру.

Логикалық,

Шығармаш-ылық тапсырмалар,

«екі жұлдыз бір ұсыныс»

Аталы сөз, баталы сөз қадірін,сөз мағынасын ұғынып,ой тұжымдайды. Формативті бағалау, жұпты бағалау Ойлау қабілетін дмытатын тапсырмалар Әдебиет, қазақ тілі.
4 Міржақып Дулатов 1   Шығармашылық сауаттылықты дамыту арқылы оқушылардың зерттеушілік қабілетін дамыту. Ой қозғау, сыни ойлау- өзіндік сана-сезім.  Дәптермен жұмыс Өз бетінше шығарма жазып үйренеді.  

Формативті бағалау.

Ойлау қабілетін дамытатын тапсырмалар Ғаламтор, қазақ тілі оқулығы, МАН
5 Әдебиет теориясы. Роман,эпостық жыр 1

 

  Бағдарламаның негізгі идеяларын енгізудің алғы шартын жасау.

Оқушылардың ой-өрісінің кеңеюіне жағдай жасау.

 

Диалогтық оқыту.

Тыңдалым.

 

Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, ж  Нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі. Мадақтау, формативті  бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Әдеби оқулықтар-

дан үзінді,

қазақ тілі

оқулығы

О admin

3 комментария

  1. Рахмет. Жоспар ұнады.

  2. Маған жібере аласыз ба?

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показанОбязательные для заполнения поля помечены *

*

Заказать планы